Viveslan logo
27 oktober - 29 oktober 2023
602 Registered users

Forum

Hi Lanners!

Deze week hadden jullie een extra dag om te bekomen. We houden met onze crew altijd na de lan een evaluatie intern om te zien waar we op kunnen verbeteren of wat anders moet aangepakt worden.

Het is ook handig om jullie input hier over te weten! Zowel positief (zaken die je zeker terug wil zien komen) als negative zaken of werkpunten voor ons.
Graag ook jullie mening over het nieuw frietkot die er stond.

Groeten,

Viveslan Crew
Vives blijft toch 1 van mijn favo LANS.
Nie te veel volk waardoor de kwaliteit uitstekend blijft!
En de meerwaarde van de slaapvertrekken in deze editie was fenomenaal!
De mogelijkheid om rustig te slapen voor de mensen die dat wensen, mogelijkheid om te douchen!
Dit was in mijn ogen het enigste wat nog ontbrak.
Maar ik heb vernomen dat dit eenmalig was omdat ze het gebouw zouden slopen/renoveren?
Jammer, want was echt top!
Keep up the good work en tot de volgende editie!
Ik vond het 1 van de betere edities die er al waren. De party leek mij niet zo zwaar als anders, maar de sfeer zat wel goed.
+ Voor zowat elke compo waren er voldoende deelnemers
+ Goeie, simpele broodjes aan deftige prijs !
+ Croques met de mogelijkheid om extra kaas, extra kruiden te nemen
+ Zelf geen gebruik van gemaakt; slaapzaal
+ Mogelijkheid tot douchen (ook al weet ik het nu pas door de vorige post te lezen, anders had ik hier zeker gebruik van gemaakt).
+ Frietkot was niet super, ook niet slecht, 't was cva. Puntzakskes vind ik wel heel ambetante dingen.
+ Free Skyline drink
+ Free Redbull drink
+ Free beer bij binnenkomen
+ Na jaren zagen op forum en tegen alle goesting van iedereen CoD1 Rifle Only compo, met werkende servers en mods, chapeau!
+ De WC's bleven precies nog lang en goe proper

- Minder vuilzakken dan anders? Ik had er zelf niet veel last van (propere mens en al), maar 't viel mij gelijk op.
- Geen tussenkomst van de flikken. Kvond da nog sympathieke mensen.
- 't Zou handig zijn mocht je ook via de bankcontact app via de site en bij de bar geld op de kaart kan bijzetten.

Conclusie: 't was in orde. Tot den volgenden!

- Geen tussenkomst van de flikken. Kvond da nog sympathieke mensen.

Vasz01, 01-11-2017 19:34
Ze hebben nochtans eens gepasseerd om hun tweejaarlijkse goeiedag te zeggen.

T was al lang geleden dat ik nog eens in de zaal gezeten heb en gegamed.
Zeer propere editie dit maal. Onverwacht dat de WCs heel het weekend proper waren.
Jammer genoeg wordt het zeer lastig om sponsors te vinden voor compos. De meeste sponsoring gaat de dag van vandaag naar twitch streamers en dergelijke en er is echt niet veel over voor kleinere lanparties.
Beste compo was wel de petrock compo. Funcompos zijn altijd zalig, al zijn er geen prijzen aan verbonden.

De crew doet het zeker goed. Op naar de volgende editie.
Voor de eerste keer dak in de zaal zat. En zag dat het goed was.
De sfeer was top, alles dik in orde, internet ging goed (geen outages, DER ZIJN GEEN TRADITIES HEILIG MEER). Toffe compo's geestig thema. Kheb mij goed amuseerd.
In summary:
+Goei sfeer
+Goed eten
+Geen miserie met elektriek of internet
+Ikzelf had geen last van licht, warmte, tocht in de zaal
+Slapen in de peda's was de max (jammer dat mor 1x was)
+Alles was proper voor heelt weekend
+Der was crew, effectieve crew
+Geestige compo's (vooral die speedrunners op de tv)

-Kalme bar
-Frituur (tsja bonnie was gewoon beter)
-versiering (met een thema als disco moest er toch meer gedaan kunnen zijn, but I know how it goes)

Nog es nen merci aan al die mannen die de zaterdag begonnen zijn met de epic sax Gandalf. Zo kon mijn ego ook nog es gestreeld worden. Op naar de volgende.