Viveslan logo
27 oktober - 29 oktober 2023
602 Registered users

Forum

Beste Viveslanners,

Nu de LAN er op zit en de zaal opnieuw in zijn originele staat hersteld is, is het tijd voor wat feedback.

Wat vond je positief aan deze editie? Wat vond je negatief aan deze editie? Wat vond je goed/beter vergeleken met andere edities? Wat vond je slecht/slechter vergeleken met andere edities? Wat zou je volgende editie graag zien of juist niet meer zien?

Alle feedback is welkom, want alleen zo kunnen wij Viveslan beter blijven maken!

Feedback kan je geven in deze forum post.

Peace out,

De Viveslan Crew
Ik ben al aanwezig bij Viveslan van in de tijd dat het nog Katholan was (editie 10 of 11).
We hebben een aantal jaren de sfeer en de lan zien verminderen en verslechteren.

Zoals veel anderen heb ik uiteindelijk ook hier en daar een editie overgeslagen en dit jaar toch beslist van nog eens deel te nemen.

En ik ben blij dat ik erbij was!

+ goed georganiseerd
+ compo's op tijd
+ deuren op tijd open
+ vlotte verwerking in de bar
+ sfeer
+ terug meer volk
+ meer dedication in het aankleden van de zaal
+ geen internetissues

- verduisteren van de zaal mag wel
- herinnering aan de deur van bar hangen dat deze terug gesloten wordt na een bepaald uur 🙂
- pickup voor food catering kon iets vlotter. Soms stond je aan te schuiven achter mensen die moesten bestellen en kwam je eten koud
- Aantal topgames waren pas speelbaar tegen zaterdag (Apex Legends, Overwatch 2, ...)

Alles samen. Geslaagde editie voor mij. Ik heb er terug zin in en kom volgende keer gewoon terug.
Hopelijk is dit terug de goeie opmars van Viveslan en ziet de toekomst er terug beter uit!
Terug een heel goede editie! Crew heeft bewezen dat ze de lijn van vorige editie kunnen doortrekken.
Ik kom al vele edities over 15 jaar gespreid, hoogdagen meegemaakt en ook de slechte periode. Viveslan is terug on the up en ik blijf komen 😉

+ leuke selectie van compos
+ prijzen voor eten en drinken blijven dik in orde, ook in deze dure tijden
+ toevoeging van frietjes aan de menu
+ Viveslan quiz, was heel goed ineen gestoken, mag terug keren!
+ goeie bende in de crew
+ Mentlegen slaapzaal

- PUBG hele weekend niet speelbaar
- weinig decoratie, was misschien moeilijker door het gekozen thema
- te weinig communicatie rond compo's (regels, starturen, inschrijvingen, etc)
- die zaal verduisteren 🙁

Gans Mentlegen heeft zich goed gehad, we will return!